Over onze school

Als je bij ons op school komt ben je al een kanjer. Net als iedereen om jou heen. Ieder op z’n eigen manier. Zo komen we samen tot de mooiste verhalen. Jij speelt de hoofdrol in jouw eigen, unieke verhaal. En je krijgt alle ruimte om hieraan te werken. Het leven is meer dan alleen cijfers halen. Je leert hoe fijn het is om dingen samen te doen. Om behulpzaam te zijn naar andere kinderen. Hier voel jij je verantwoordelijk voor.

Je weet wat je aan elkaar hebt, omdat je hier jezelf mag zijn. Wie je ook bent, wat je ook kunt. Veilig en vanuit vertrouwen in jezelf, de ander. En het geloof. Iedereen barst van het talent. En we doen er alles aan om die talenten te ontwikkelen. Fouten maken hoort erbij; daar leer je van.
Je leert het beste als je weet waar je het voor doet. Als je het nut ervan inziet. Daarom werken wij met thema’s die boeiend zijn en jou inspireren. Thema’s die bij de wereld van nu passen. En bij jouw leven. Je leert allerlei verbanden te zien. Het leven draait immers om verbinding. Met elkaar, met God en de wereld. Je bent gewend om op onderzoek uit te gaan. Te ontdekken. Om alles wat je geleerd hebt te verwerken. En vol trots presenteer je het. Want het is jouw verhaal.